Gran acollida del concert organitzat per Caixacallosa
06 de Noviembre, 2012L'església arxiprestal Sant Joan Baptista va ser l'incomparable marc on este dissabte es va celebrar el concert d'orgue i dolçaines "Viatge per l'Europa dels segles XVII i XVIII", organitzat per Caixacallosa amb la col·laboració de l'Ajuntament de la localitat. Al voltant de dos-centes persones van gaudir d'este particular esdeveniment cultural.

El grup Dolçabalocchi, format per dos dolçainers, Cristóbal Rentero i Fernando Cantó, i l'organista, Pau de Luis, va interpretar obres adaptades dels segles XVII i XVIII, entre altres de Vivaldi, Soler, Pradas, Corelli i Castello. El concert va finalitzar amb la interpretació de l'obra Dolçabalocchi, l'autor de la qual és Pau de Luis.
Al concert van assistir el president de Caixacallosa, Alberto Ferrando, i la regidora de Cultura, Maribel Ferrándiz, així com altres representants municipals i de l'entitat.
L'església arxiprestal de Sant Joan Baptista data de 1578, i constituïx un exemple del període de transició del barroc al neoclàssic. El seu orgue barroc va ser recentment restaurat amb la col·laboració de particulars i empreses, entre altres Caixacallosa.