En què podem ajudar-te?
Contacta amb nosaltres quan ho necessites, estem a la teua disposició les 24 hores del dia dels 365 dies de l'any per a atendre les teues consultes, respondre les teues sol·licituds d'informació o registrar qualsevol incidència.
Per a fer-ho posem els mitjans següents:
ET RESPONEM / XAT
Accedeix a la teua Banca Electrònica i podràs consultar els teus dubtes amb un dels nostres agents directament per xat o enviant la consulta. Si no tens contractada la Banca Electrònica, accedeix a través de laSede electrónica. En tots dos casos, trobaràs les dues opcions accedint a través del menú de l'esquerra i seleccionant Et responem / Xat.
FORMULARI
TELÈFONS
- Atenció gratuïta: 900 15 10 10
- Atenció preferent a més grans de 65 anys: 900 923 338
- Desbloqueig d'accés a banca en línia: 950 18 33 13 (24H).
- Suport Banca Electrònica: 900 15 10 10 (24h)
- Canal Banca telefònica: +34 950 53 79 10 (24 hores. Ha d'estar donat d'alta en el servei i ha de tenir a mà el seu usuari i contrasenya)
- Denúncia de targetes: 900 21 03 03 (Gratuït) / +34 950 21 03 03 (24H) / 917 67 69 13 (Redsys 24H Gratuït)
- A més, et donem accés a:
- Telèfons emergència Visa
- Telèfons emergència Mastercard
- Atenció d'incidències i reclamacions: 900 15 10 10 (Gratuït) (24H)
- Formulari en línia de Reclamació de targetes (en castellà)
- Formulari en línia de Reclamació Bizum (en castellà)
Telèfons d'assegurances:
TWITTER
- @Cajamar (de 08:00 a 21:00 de dilluns a divendres)
FACEBOOK
FAX
Adreça postal
- C/ Cova Santa, 11 12526 - La Vilavella (Castellón)C/ Cova Santa, 11