Jornades esportives Cross Almenara

22 de Mayo, 2012

Un total de 140 xiquets i xiquetes van participar dissabte passat en les jornades esportives Cross Almenara, promogudes per la Generalitat Valenciana en el marc de la trentena edició dels Jocs Esportius. Caixa Rural Almenara va col·laborar amb l'Ajuntament de la localitat en l'organització de l'esdeveniment, que es va dur a terme en el poliesportiu municipal.

Imagen con los 140 niños que participaron en las jornadas deportivas

Cross Almenara és una carrera per pista de pedra amb distàncies que van des dels 400 metres, en el cas de la categoria prebenjamí, a un quilòmetre, en categoria infantil. Els participants són tant alumnes de centres educatius d'Almenara com de localitats pròximes, amb l'objectiu que els més menuts de la zona compartisquen una jornada esportiva.

Esta prova esportiva es realitza a Almenara des de fa 24 anys i està integrada dins de la programació de la iniciativa Jocs Esportius que la Generalitat realitza amb els ajuntaments de la Comunitat Valenciana. En el desenvolupament de l'esdeveniment, promogut per la Regidoria d'Esports, també ha col·laborat la Diputació de Castelló, que va facilitar el transport en autobusos als assistents procedents d'altres localitats, entre elles la Vall d'Uixó.

Caixa Rural Almenara va oferir, com en edicions anteriors, tot el seu suport i col·laboració per a fer possible que els xiquets i les xiquetes gaudiren no sols de l'esport sinó també de trofeus i regals, finançats per l'entitat, entre ells una gorra, com pot apreciar-se en la imatge.